Update: wat gebeurt er met mijn concert in Het Depot?

Het Depot volle zaal

Corona strooit roet in het eten en dat geldt ook voor onze concertkalender. Hier vind je een overzicht van de nieuwe, verplaatste en geannuleerde concerten. Heb je nog bijkomende vragen? Je vindt het antwoord wellicht hieronder. 

VEELGESTELDE VRAGEN

 

Ik kocht een ticket voor een concert dat verplaatst is/wordt. Wat gebeurt er met mijn ticket? 

  • Heeft het concert waarvoor je tickets kocht al een nieuwe datum? Deze tickets blijven geldig voor de nieuwe datum van het concert. Je behoudt je ticket, kan alsnog je favoriete artiest aan het werk zien en steunt de muzieksector en de grote economische klap die hen treft. Zo garandeer je mee het voortbestaan van Het Depot. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen en krijgt oneindig veel dank in ruil! Bij vragen kan je mailen naar info@hetdepot.be
  • Heeft het concert waarvoor je tickets kocht nog geen nieuwe datum? In samenspraak met de band gaat Het Depot zo snel mogelijk op zoek naar een nieuwe datum. Geef ons even de tijd om de puzzel te maken. Zodra er een nieuwe datum vastligt, worden de ticketkopers op de hoogte gebracht via het e-mailadres dat opgegeven werd bij aankoop van de ticket(s). Van zodra er een nieuwe datum is, blijven je tickets nog steeds geldig en hoef je ook hiervoor niets te ondernemen. 
  • In samenwerking met de overheid werden enkele maatregelen uitgewerkt voor concerten. Meer info vind je hier

Ik kocht een ticket voor een concert dat geannuleerd is. Wat gebeurt er met mijn ticket?

  • Je ticket wordt automatisch terugbetaald op het rekeningnummer waarmee je tickets aankocht. Je hoeft hier verder niets voor te ondernemen. 
  • In samenwerking met de overheid werden enkele maatregelen uitgewerkt voor concerten. Meer info vind je hier.

Ik kocht een waardebon in 2020. Wat gebeurt er met mijn aangekochte voucher? 

  • Alle vouchers die zouden vervallen in 2020 worden automatisch met een jaar verlengd. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen.